Wednesday, January 5, 2011

Hotel 3 Bintang


Dengan berlagaknya.. Aku nak tunjuk hotel yang aku tengah diami sekarang. Hehe.
1
2
click!



Meja yang panjang sehingga mencecah ketinggian aku apabila diukur secara meninggi. Sangat kondusif sampai boleh buat 3 partitions; tempat makan, tempat laptop dan tempat hiasan. Maaf, tempat belajar aku tak tahu nak letak mana :p


Meja mekap yang tak berapa nak mekap sebab dipenuhi dengan air yang menyihatkan badan kerana saya dan roommate sangat mementingkan kesihatan daripada kemekapan. Tilam yang seperti gah itu terasa seperti papan apabila saya me-landing-kan diri di atasnya.



Aku ingat nak berlagak gambar 1 bilik. Tapi sebab kitorang tak deco bersama Eric lagi, makanya pertunjukan berlagak hotel 3 bintang aku ditunda. Ini baru biasa-biasa saja bro. Kelemahan hotel 3 bintang aku ni apabila nak dibandingkan dengan hotel 1 bintang dahulu memang lah banyak bezanya. Tapinya, aku lebih suka diami hotel 1 bintang sebab hubungan kekeluargaan compartmentmates aku yang terjalin selama 3 tahun itu sangat rapat dan kini aku hanya boleh borak dengan roommate sahaja. Oh, rindunya hotel 1 bintang. Sob sob..

3 komen yang bernas?:

LaLa said...

okay!rahang jatuh sampai ke lantai buat seketika...cantek siot!cm hostel ak dolu2...haha

mr_bread said...

ok.neat.nnt aku tunjuk ang setinggan 5 bintang aku plak ye...hahahahaa~

eh2,btw...dell,aku jumpa kembar ang dowh.budak uia,satu studio ngan aku,wahahaaa...nnt aku tnjuk kt ang :D

ME said...

dell : sila ke mari dgn segera!

najib : eleh. nak eksyen konon. haaaa... tunjuklah! hoho