Monday, December 13, 2010

Kopi Tikus


Kau pernah tengok Kopi Tikus? Agak-agak mampu tak nak minum? Aku minum weh hari tu!


Semangat aku order latte ni dengan mengharapkan mereka melakukan corak bunga atau heart atau yang agak-agak feminin la. Sebab dulu masa aku lepak sini, member aku order dapat heart shape. Sekali, bila sampai je order aku, my first thought is 'Arnab ke ni?'. Then, bila aku tenung punya tenung.. TIKUS weyyyh! Dah lah aku tak suka Kak Ti ni! Tapi, nasib baik kau agak comel. Kira consider lagilah untuk aku nak minum. Alaa.. kau kacau-kacau takjadi la tikus dah kan? Kecoh je Dzuly ni.. Tapi waiter tu pandang aku semacam sebab aku tenung latte ni lama sangat lepas tu aku gelak-gelak macam tak pernah jumpa tikus. *memang tak pernah jumpa pun*
Lain kali, kalau kau ada order latte sebegini, cakap kat dia siap-siap kau nak shape ape. -__-"

5 komen yang bernas?:

Pja Ismail said...

ade ke mcm ni punya gaya? i nk cakap i want my face on it!!! ahahaha

ME said...

haha. tu la. bengong btol. tergelak-gelak kitorg bile dpt weh. -____-"

Pja Ismail said...

mmg lawak pun. ada ke muka tikus. kahkahkah. kok ye pun buat la yg lain. bulan ke, love ke. dlm nyk2 tu tikus. hak3

normizarifah said...

seyesly...chumel babe...i like it

ME said...

i comel? ouh, thank youuu! hehe (;