Monday, December 13, 2010

Fahrin Ahmad?

Malas nak cerita panjang melebar melintuk meliuk
Malam semalam aku mimpi Fahrin Ahmad
Aku pun tak pasti apa relationship between aku dengan cik abang tough ni dalam mimpi

Tapi kan... *mula plot sedih*

Aku mimpi cik abang tough kita tu mati sebab Barah Angin. Barah Angin??!
Pffftt sungguh bukan? Aku pun tak tahu kenapa mimpi aku macam gampang je! HAHA!
Mana penyakit tu datang pun aku tak sure. Barah Angin ni sebab banyak sangat kentut ke haa? Ke banyak sangat sendawa? Sampai kene Barah Angin? ROFL
Lepas tu yang aku ingat, masa nurse tu bawak dia keluar dari bilik ICU kan, aku ni punya la melalak macam dia suami aku.
Eyh... Rasa macam nak perasan boleh tak?
Aku rasa aku ni awek dia lah dalam mimpi. Kalau nak kasi hiperbola sikit, maybe aku ni wife die! Pehhh! Best gila dapat abang tough jadi laki aku!

Takpe takpe. Abang Sam & Abang Zulhuzaimy still dalam ini

2 komen yang bernas?:

mr_bread said...

*tersedak2 menahan kerongkong serta perut yg menggigil2 nak ketawa...ermmhhhh~~!...tahan~~tahann~~~*

ME said...

haha. poyo la najib. kasi sedebik karang! mimpi kan pelik-pelik. tapi mimpi aku ni best jugak sbb dpt jd org kesayangan fahrin ahmad. LOL