Saturday, November 13, 2010

10 things I always do because of YOU!

Terjumpa ini semasa merayap di Facebook tadi. Jadi, aku pun terasa macam gedik nak cakap jugak apa yang aku rasa bila aku minat kat seseorang insan bernama lelaki. (;

1. Setiap kali sign in je Facebook, first thing yang akan aku buat is, aku mesti buka page si dia for a new tab. Jadi, first tab aku ialah Home aku, and second tab is page si dia. Err, korang buat tak? Aku dah survey juga dengan member. Aku ingat aku je. Rupanya semua pun sama! Cuih! ;P

2. Refresh page dia setiap 10 minit! Itu kalau bosan, kalau tengah busy, selang sejam kot. Kalau super bosan, selang seminit kot! Pergh! Gila stalk! Ah, korang pun sama. CONFIRM! HAHA! :P

3. Kalau tak contact sehari tu rasa macam... (tipu! sehari boleh lagi. masuk seminggu aku tak tipu!) 'Eh, dia terasa hati ke kat aku?' or 'Dah ada perempuan lain ke ha?'. Risau gilaaaaa!

4. Bila dah rasa macam tak contact tu, mesti rasa macam nak undur diri. Rasa macam malas nak hoping lama-lama. Even kita tahu benda nak undur diri tu takkan jadi bila dia akan contact kita balik.. -____-"

5. Bila dia cerita masalah dia kat kita, mesti rasa macam happy gila! Sebab time tu la nak perasan macam kita ni orang penting! Whoot! Whoot! Nak-nak bila kita cek, orang lain taktaw pun masalah dia ni. Lagi la rasa bangga kan? Ngeh (;

6. Setiap hari mesti tertanya, bila nak contact ni haaa? Confirm! Sampai termimpi-mimpi kot tunggu dia! Ngeh (;

7. Kalau boleh, dalam fb tu rasa macam nak update status selalu sebab nak dia comment! HAHA! Sumpah terasa yang ni gedik. Memang nak attention betul! Tapi ini memang tak tipu. Huuuu..

8. Kalau dulu, setiap hari mesti rasa nak jumpa dia. Sehari tak jumpa mesti risau! Rindu tu nombor DUA! Risau tu ha jadi nombor SATU! Hebat penangan weh!

9. Apa yang diucapkan oleh kita adalah dari hati. Kadang-kadang dia boleh ingat kita main-main. Mungkin sebab kita pun taknak nampak kita suka dia sangat kan. So, buat-buatlah macam kita pun tak serius. Ini aku tak suka betul! Fahamilah isi hati ni wahai engkau! HAHAHA :P

10. Mulut kita non-stop cakap pasal dia. Bila nak berdebat ke bagi ceramah ke mulut ni terketar je. Tapi, bila cerita je pasal dia, SMOOOOOTH je mulut ni ha! Kesian kat kawan-kawan kita yang kena dengar ni ha. Even kita tahu kawan-kawan kita muak dengar. Tapi, kita nak jugak cerita! Hehe. Aku suka part ni! LOL. Thanks kawan-kawan yang saya sayangi. Anda memang hebat! Sebab boleh sanggup menadah telinga anda untuk mendengar cerita saya mengenai dia! Hehek (;


Ni baru 10! Actually banyak lagi. Tapi yang lain rahsia! Hehe. Nanti orang cakap aku ni psiko pulak minat orang separuh mati. Macam bukan separuh mati dah kot! Nyawa-nyawa ikan dah! Heh.

2 komen yang bernas?:

Shaz Naz said...

wah2..;) terus terang jela dzul.....hee...i pun sudi mendengar ttg DIA..^o^ whoot!whoot!

ME said...

hehehe. malu la yuuuu! :p