Saturday, November 13, 2010

situasi exam

Sebelum exam bermula...

Kami membaca buku dengan hebatnya sambil mengingati semua fakta yang amat kompleks.

Pengawas (manusia yang mengawas kami daripada membuat perkara tak begitu senonoh) telah melangkah ke dewan peperiksaan...
Aku : Mak aih. Awat dia jaga? Aku takbley nak fokus kot nanti!
Rakan 1 : Gila weh! Aku pun sama!
Rakan 2 : Adoi.. Awat handsome sangat dia harini? Gila.. Gila... *geleng kepala*

Kami pun masing-masing menadah tangan dan memohon doa dipermudahkan segala.

Pengawas kacak : Doa dah baca belum? (sambil memberi kertas soalan)
Kami : Daaaaaah!
Pengawas kacak : Bagus. Doa baca. Buku tak baca.
Kami : T_____T

4 komen yang bernas?:

daylachan said...

kacak sgt ke weh!!!*exited*haha

~Cik S~ said...

haha....gedik dzul nih..btw, betol ke kacak??? wink-wink..hee

DZULYIZYAN said...

dell & shaz : sumpah kacak! plus macho weh! at first aku tgk mcm xmnt. tp sjk bila tah.. mak ai. kacak kot dia ni. trus mcm minat. hehe :D

zchr said...

ehemm. tak snap gambar ke? nak tengok~ haha.