Friday, June 12, 2009

missing my past so badly ;(




Okay, it's been awhile. Aku malas nak update sanye. Sorry Nani. Hehe. Ko suruh aku update lama da. Aku je malas.
Hm.. Maybe nak lakukan sedikit luahan perasaan session. Buley kan? Of course la buley. Blog aku. Suka ati aku la. Haha.. ;p
Seriously, even aku dah lama kot duduk kat Melaka tu, but zaman sekolah & matriks always hold a special place in my heart. Aku tak tahu la kenapa aku macam tak happy je bila duduk sana.
Time sekolah dulu, macam-macam aku buley ingat. Cakap la events apa pun yang menarik (esp dalam bilik prep). InsyaAllah aku buley ingat.
Time matriks. Lagi la buley ingat kot. Setahun je pun. Tapi setahun pun cukup bermakna beb. Sangat terharu sebab aku dapat life yang happening gile kat situ!
Tapi... bila cakap pasal Melaka ni.. Aku blurr kot. Haha.. Nampak sgt kah aku tak suka? Sampai nak ingat something pasal benda kat sana pun susah. Orang kata maybe sebab kawan?
Kawan? Hm.. Definitely nope! Aku ada classmate yang havoc! Aku ada compartment-mate yang kecoh. And aku ada roommate yang kuat melantak. ;D
Tapi... Entahlah.. Bila time cuti je. Aku nak je menjerit. KL!! M home!!! (okay, tak dapat la nak jerit gitu kan..) Macam aku baru balik overseas kot. Haha.
Adoiii.. Ape aku merepek ni? *sigh*
But, apa yang aku nak cakap. Life aku memang agak kurang menarik di sana. TQ. Haha. *memang aku tengah merepek merapu meraban*

>>gambar takde kaitan sangat pun. haha. mungkin nak tunjukkan muka happy aku bila aku keluar dari 'penjara' tersebut. haha ;D

0 komen yang bernas?: