Thursday, June 4, 2009

inilah dia kegirangan picnic! :)


Senang cite, picnic memang best! Sebab aku tak keluarkan duit sampai RM5 pun! haha.. semuanya di sponsor :)))
Thanks to Shera & Dayas yang banyak sponsor (minyak kete & makan malam Dayas sponsor! banglo & bbQ Shera sponsor!).. :D
Thanks to Nisma sebab belanja aku air kelapa :)
Thanks to Dell sebab ko tolong drive.. even aku tolong ko drive tym nk park kete masuk dalam banglo je pun ;p
Thanks to Nissue, Shepah & Syazwan yang da bekurun aku tak temui itu..
Shepah, ko jangan jatuh lagi ye. Nasib la tak jatuh sampai paya bakau tu. kalau tak, ko kene sedut da kot.. haha..

**sorry.. gambar tak tersusun. malas nak susun.. lalalalala~ ;p

3 komen yang bernas?:

Anonymous said...

huk3...aku x kuar sesen pon..
sbb duit tol..shepah byr..
mule2 aku byr minyak...rm10..
tetibe..bile dah blik tu..shepah kasi aku 10..
minyak plak..cukup2 je 10..
so..mksudnyer...aku x kuar duit lah kn..hik3..

hannaani said...

ni kt mne?bkn nak sound org!xnk kwn ah ;)

Adorable A :) said...

hey hey! best gileeeer! hehe.
sorry xdapat join u guys. xpe. next time ade lagi kaaaaaan? hehe. cant wait :)