Saturday, February 14, 2009

What had happened this week?


First and foremost ;
I just got my result!
Cuak gila nak ambik.. :S
Coz, I tought my result down..
So, timing nak ambik slip tu,
agak lambat..
(well, we dont have online checking result. sadis bukan?)
But, Alhamdulillah.. Ada peningkatan!
Yeay! Still DL.. :D


Second ;
Masa tengah cycling kat Serindit,
I met someone yang handsome!
Seriously.. Handsome! Cool!
And I called him Mr. 8!
(cz dia pakai baju number 8 time tu.. hehe)
Rasa nak jumpa hari-hari je.. :)

Third ;
Yesterday, I watched THE CURIOUS CASE OF BENJAMIN BUTTON!
OMG! Seriously best!
Quite long story line dia..
But, still best! Hehe..
Coz, story line dia unik.
Brad Pitt memang handsome!
So, you guys bila lagi nak tengok!
Haha.. Meh, saya ajak buang masa.. :D



Okay, till then.. Wanna make something.. :)
Bubye!

5 komen yang bernas?:

dAkBaiK said...

when i saw this page...one word

'lapar'

ME said...

dakbaik, what made u lapar?
adekah all those cuppiees or the menus of kopitiam?
haha ;p

dAkBaiK said...

your header made me feeling about keranggupan roti itu dan keunikan itu kopi

that why my feeling going to hungry :p hehe

;)

ME said...

ahha.. bcoz of my header semata2?
so, ape lagi.. why not u lepak-ing kat maplay o oldtown. hehe.. ;p

Adorable A :) said...

lalink! jom tengok same cte tuuuuu!
hehehe. btw, congrats for getting DL :) jom meet up laaa! rindu giler ok! hehe :)