Thursday, January 29, 2009

tiba-tiba!

sedang aku berbahagia bersama burgerku di Carl's Jr.. tiba-tiba.. muncul seorang lelaki yang lalu di hadapanku (dia baru sudah amek air).. aku terpana! "OMG! wth is he doing here? bukan ke dia dekat _______? "

tapi, aku tidak bernasib baik untuk mengusha dirinya dengan lebih lama, sebab dia lepak sebelah meja aku!! hanya sesekali aku menoleh dan memandang.. menoleh, memandang.. toleh lagi, pandaaang..

biar benar?! masuk ni, da beriban kali aku usha dia! nak kata salah orang? maybe.. 50-50. yelah, it has been awhile kan.. almost a year tak jumpa..
muka dia... sama!
rambut dia.. sama!
warna kulit.. sama!
ketinggian.. pun sama!

tapi dalam hati, still menidakkan.. setahu aku, dia ada kat somewhere.. tak mungkin la..
pastu tergerak hati nak tengok kasut die.. sekali....

SAMA jugaaak!

tapi, kenapa dia tak tegur aku? ke muka aku pun dah lain? urghh! if betul la dia, memang nak kena pelangkung la sebab tak hai hai aku.. ;p
last-last, aku text someone.. someone yang rapat dengan die... pheeew... selamaaat.. memang bukan dia! haha.. sebab dia ada kat tempat yang aku dah agak dah tu.. heee.. :)

sekiaan.. tu je nak cerita.. lalalala~ ;D


*tapi aku serase pelik? kenapa dia macam nak baik-baik balik je dengan aku? lately ni rajin lak main ym.. termasuklah tadi! (da la jumpa klon dia) haha.. tapi, selepas itu, kami bengang each other.. bak kata dzis, api-api.. memang hangus! ;p

2 komen yang bernas?:

Adorable A :) said...

yeah babe. u shud find someone else wif diff zodiac. hahaha. mane punye ajaran daaaa. tp btol taaw. i'm not sure whether dis is a fact or just a coincidence. tp ppl wif same zodiac tend to have same characteristics, kan kaaan? hehe. d so-called azizah's assumption :D

ME said...

haha..
yup2!
i'll find someine yang jauh gile zodiak die ngn ak.. ;p
tp, btol jugak! same zodiac, same attitude! same kedegilan! + ego! ;p