Thursday, January 29, 2009

perempuan dan lelaki

PEREMPUAN,
bila dah ada bf
(can I state it as a boyfriend? not best friend)
kenapa lupakan sahabat anda?
inilah dia,
bila sudah ada yang pencair hati (lover),
lupakan sahabat yang sejati..

LELAKI,
walaupun kadang-kadang aku bengang dengan korang,
tapi, at certain case..
aku agak la respect korang..
sebab,
bila dah ada gf pun
still tak melupakan sahabat sejati..

TAPI,
tidak semua yang menjadi begini,
saya hanya berkata berdasarkan pengalaman..
sekiranya tidak terjadi,
saya tidak akan berkata.
kan?

4 komen yang bernas?:

Adorable A :) said...

babe. aku xlupekn ko kn even tym aku kapel ngn pc dlu? huhu. u'll always b by my side no matter what! amin ;) sayaaaang awaaak! hehe

ME said...

hehehe.. lawak!
muehehe..
relek2.. itu bukanlah ko..
haha.. org lain meyh..
br jd td ;'(
tp ak da pelangkung die da td..
lalala~ ;D
*senyum hebat*

Adorable A :) said...

hahahahaha. macam ni la kawan baek shayeee! sembur lagi die. haha ;p

ME said...

wahahaha..
da sembur da..
kuikui..
2x kne sembur ngn ak..
2x kne pelangkung ngn ak..
suke2! :D
*senyum lagi hebat dgn bangganye*