Thursday, December 18, 2008

because of you

iena cute: wahhhh,da banyak ar ko tulis k.zue....... erm,bile nak tulis pasl bdk2 cmprmnt??????haha

okay, this comment has been posted by iena.. yeah! she's one of my compartment-mates.. sbb die da suruh saya post pasal mereka, saya hanya menunaikan sahaja.. hehe ;p

budak2 compartment saya gilaaak2 belaka.. haha :D
actually, my compartment-mates ada 8org! nk kate 2 of them, kne buang negeri! haha.. jahat gilaak.. *evil laugh*
naah!~ mereka xbrape nk kamcing.. so, that's why jd mcm tu.. bkn suke2 nk buang negeri ni.. kurang rakyat jelata.. haha (merepek daah~)

the 6 left? haha.. mereka tu ialah saya, aziera (my roomate @ mak pekan), iena, rehan, amelin, & aten (pekan)

*mesti plek kn mak pekan, pekan & whatsoever tu la..
actually, budak 2org tu suke tgk video clip bout 'batu belah batu bertangkup' versi burung.. gills lawak la.. huhu.. celaka pn ada gak dlm cte tu.. :p


hm, nothing much too say about them.. tp, saya mmg tgh teringat kt mereka.. huhu,, teringat kami cycling same2 (smpai sesat!), teringat makan kt windmill same2, teringat makan kt mama seafood same2, lepak kt cafe ngn abg nsem same2 *wink2*, bukak pose smpai nk pecah perot, supper same2, sahur same2, pe lagi same2? haha.. psl makan, kami mmg sume same2! ;p
time makan je, kami ada tugas masing2.. haha..

saya : tukang buat air
aziera: tukang membebel & cuci lantai
iena, amelin, rehan: tukang cuci pinggan
aten: tukang buang sampah

hai bebudak nie.. semestinya saya mmg rindu kat korang.. hope kte dpt lagi the same compartment next sem ea.. kte wat surat xmo pondah bilik.. huhu T_T

rindu kamu kamu kamu & kamu~ ^_^

4 komen yang bernas?:

Adorable A :) said...

ape cer tajuk je babe? huhu

ME said...

haha..
tersalah tekan la td..
huhu..
tu kua tajuk je..
kuikui..
ni br edit.. ngee~ ^^

Anonymous said...

because of you by Kelly Clarkson haha.i just love the lyrics.meaningful gila hehe ade la cite tu

ME said...

haha..
yup2!
mmg meaningful gills lagu tu..
;p