Friday, December 19, 2008

sayaaang awak.rinduu awak!

kerinduan menjelma..
namun, apakah yang harus aku lakukan?
mahu saja ku berlari..
berlari....
dan
berlariii~
demi untuk mengubat kerinduan
yang bergolak di dalam diri ini..
namun...
mampukah kudratku melakukan sedemikian?
melangkah pergerakan setapak demi setapak
untuk mencapai hasrat yang satu itu?
demi tuhan..
aku memang merinduimu!

kerinduan yang tidak dapat dibendung!
aku menyesal!
menyesal membiarkan dirimu keseorangan!
namun, penyesalan memang tiada gunanya..
penyesalan yang tiada pengakhirannya..
penyesalan yang tiada penamatnya..
penyesalan yang tiada penghujungnya...
sesungguhnya..
aku memang merinduimu
tiap saat..
tiap minit..
tiap jam..
tiap hari..
hanya tuhan sahaja yang tahu
betapa aku merinduimu..


KOGGY ku!


koggy bersama kuku & bobo :)



ucapan alu-aluan :
luahan perasaan ini saya tujukan kepada KOGGY saya. even saya tawu dia xdapat melihat mahupun mendengar, malahan membaca juga! tetapi, saya ikhlas untuk meluahkannya!
terima kasih... ;D



*sebenarnya, saya tinggalkan koggy saya dalam almari kat hostel.. huhuw.. xbawa balik sebab kat umah belambak teddy bear yang saya nk peluk.. huhuw ;'(

2 komen yang bernas?:

Anonymous said...

dzul macam nak makan tapak kaki haha.sengal tajuk xley blah!

ME said...

haha..
JK!
mlm td ak rindu KOOGY ak..
tu tetbe jiwang semcm jek..
heee..
ak xmo mkn tapak kaki..
xshedap!
haha ;p