Saturday, November 5, 2011

#FaktaTentangSaya

Aiseh.. Tajuk bukan main hashtag twitter gitewww! Berbulan aku tinggalkan sarang aku ni dengan alasan utamanya ialah #akudahmalas (boleh jadi hashtag baru ni.lol) Ya, aku da malas nak taip panjang-panjang entri yang tak seberapa panjang sebenarnya. Dan alasan lain yang membuatkan aku tinggalkan sarang ni adalah #akutakdaidea. Ya, hashtag lagi. Dan sebab banyak main hashtag la aku dengan tiba-tiba dapat idea.

#FaktaTentangSaya suka sangat makan dark chocolate. Selain daripada jenis itu kurang makan.
#FaktaTentangSaya bukan seorang yang cool gilaaaa. Sebab saya seorang yang cepat menggelabah.
#FaktaTentangSaya cepat gugup bila jumpa dengan lelaki lagi-lagi jika sekumpulan lelaki walaupun luaran nampak biasa. Ini adalah impak daripada kehidupan saya yang telah hidup selama 4 tahun 6 bulan di IPGK Perempuan Melayu. Selama ni saya cool je, tapi tidak lagi sekarang.
#FaktaTentangSaya emotional. Standard la, nama pun perempuan kan.
#FaktaTentangSaya akan korek telinga setiap hari. Ya, saya tahu itu sangat kasi bahaya dekat saya. Adik saya pun banyak kali warning. Tapi saya degil.
#FaktaTentangSaya pernah suka someone dalam tempoh yang paling lama ; 7 tahun.
#FaktaTentangSaya tak suka lelaki yang berlagak kau hebat, konon macam aku terhegeh dkt kau, tapi hakikatnya kau seorang yang loooserrr!
#FaktaTentangSaya nak kawen pada umur 25tahun, tapi masih tiada calon! Haha! :P
#FaktaTentangSaya cepat rasa nak balas dendam, tapi bila tiba waktu jadi tak sampai hati. Melainkan jika betul-betul keras hati.
#FaktaTentangSaya ada buat bisnes kecilan. Nak tengok pergi la page ni! Hihiks! (;
#FaktaTentangSaya dah malas nak taip panjang-panjang pasal hashtag ni da. Haha! Selamat! (;

0 komen yang bernas?: