Friday, December 24, 2010

Aku suka Aizat

Aku minat Aizat. Yaaa, Aizat Amdan...

Dulu tak minat sebab bukan dia gems. Tapi nampak dia poyo. Hehe.
Tapi, bila dia kurus ni nampak baik la pulak. Tak nampak poyo dah!

Aku minat Aizat.
Sebab lagu dia sedap-sedap.
Nak tengok betapa minatnyaaaaa aku kat dia?


Venue : Stadium Hang Jebat, Melaka
Event : Melaka Maju 2010

Kami dihiburkan oleh Ramlah Ram, Hattan, Ally Iskandar and bla bla bla.. Ramai orang bertepuk tangan melihat artis kegemaran mereka kecuali aku.

Aku : Kak, kalau Aizat Amdan ada, confirm saya tepuk tangan gila-gila!
Kawan : Tapi malangnya dia takda.

Kami pun keluar dari stadium lebih awal kerana tidak mahu bersesak dengan orang lain.
Semasa menuruni tangga di stadium, kedengaran ramai orang bertepuk tangan. Tapi aku.. 'Ah, tak kesah lah. Malas ambik port.'

Konsert habis. Seperti yang dijangka, kami keluar memang awal. Semasa menunggu kawan yang lain.

Kawan : Dzuly, tadi ada Aizat Amdan laaaahh! *ini betul. tak tipu*
Aku : T______________T. Aizaaaaaaat.. tsk tsk *tak dapat tepuk tangan gila-gila*

0 komen yang bernas?: