Sunday, November 28, 2010

Bukan Aku Sahaja Yang Pelik

Kau pernah/selalu buat tak benda yang aku buat ni?


CAKAP, SENYUM & KETAWA SORANG-SORANG?

Okay, aku tak sedar bila kuman ni makin lama makin merebak dalam diri aku. Mungkin semenjak cuti ni? Bertapa dalam bilik tanpa ada insan lain di dalamnya, dan kau mula bercakap dengan diri sendiri. Maka, dengan itu kau boleh TERsenyum kambing macam kau ni adalah gadis paling ayu, comel dan apa lagi lah nak perasan? Sumpah! Aku rasa benda ni sangat sangat dan sangaaaaatlah pelik! Sebab aku tak pernah cakap-senyum-gelak dengan tiba-tiba tanpa hala tuju (ceh.. konon!)

Dengan jujurnya aku mengaku, bila teringat.. ehem ehem.. si dia, aku boleh jadi macam ni. Mak ai, jatuh cinta betul ke ha aku ni? Eceh! Oh, aku rasa ni lah punca utama kuman tu cepat je merebak. Tapi, kadang-kadang jugak aku tak rasa pun sebab dia aku boleh jadi begini. Haih..

Bila aku tanya Dell, dia cakap benda ni biasa. BIASA?! Sebab minah ni pun suka buat benda pelik ni jugak rupanya. Tapi dia cakap faktor utama kuman tu merebak sebab pengaruh cerita korea sangat kuat! Tapi, aku ni? Pengaruh cinta ke ha sangat kuat? Sekali lagi... Eceh!

Jadi, aku rasa sindrom untuk menjadi orang gila bukan aku sahaja yang ada. Malah Dell juga. Tahniah kawan! Kau memang peneman aku bila kita masuk Hospital Bahagia bersama nanti! Bhahahaa! Okay, kidding. Tolong doa kami waras hingga hujung nyawa supaya kami boleh berkahwin dengan calon pilihan lelaki kami yang handsome, macho, lagi comel! Oh, jatuh cinta sekali lagi! *tiba tiba*

Err.. Siapa nak jadi geng kami? Marilah kita cakap, senyum & ketawa sorang-sorang jom! Hehe (;

12 komen yang bernas?:

LaLa said...

kentot!perlukah tulis DELL tu besar2???haha

ubabe said...

ahahak!at least reason dell tuh memang kuman yang biase2 merebak..kalau reason ko? aku pn xterkena jangkitan tuh kot! hahah

ME said...

dell : uih. aku mane tulis DELL ok. ak buat Dell sahaja. ish la ko ni.. haha

beba : ko tak penah kene beba? then, try dok dlm bilik sorg2. xmsg, xcall sugar ko tu. hah! konpom jadi mcm aku! haha

Anonymous said...

aku dah lama gile...dlm sedar x sedar pon leh ckp sorg2...senyum sorg2..huhu...

ME said...

nissue : ko lagi parah rupanya! kyaaaargh! err.. ape faktor ko dapat kuman ni ha nissue? hehe

Anonymous said...

sbb taon2 lps....keje projek ak yg menggila..

bru2 ni...sbb ayahku menyuruh ak cri boifren agar aku grad je trus kawen..hak3!!

ME said...

nissue : ayah kau suruh cr boipren! fewwiiit! gila hot! haha! ape lg! cpt cari! jumpa lbey ak nak jugak! huahua

Anonymous said...

nk cri 1 utk aku pon susah..ni kan lg lebey..huhu...smpai terbwk dlm mimpi lah...asal lepak2 mkn2 ngn ayah n ibu ak je...msti ckp n suruh aku cri boifren skrg..grad je kawen..huhu~~

ubabe said...

okeh!!aku xphm lah korg nih! aku xmampu!hanye sugarku je boleh wt aku jdi cm korg uh@hahahaha bajet gile!sile jgn lempang aku :P

mr_bread said...

slalu aku jadi gitu time tengok dslr yg cun melecun@layan manga@anime...haha.

pompuan?ntah...xrse pape kot(mebi sbb aku xde suke kat sape2 lg kot,haha)

ME said...

beba : eleh. mentang2 die ad sugar! huh. jeles! :p

najib rupanya : ala, kau ad faktor anime tu mmg la! huhu. ko xd prasaan kt sp2 lagi? gila! jgn org ckp kau gay dah la weyh! :p

mr_bread said...

hahaaa...bknla smpai tahap xde nafsu lgsg kot,isk2...means aku xde suke sape2 lglah.senget~