Wednesday, August 12, 2009

apa kau rasa?

Apa kau rasa..

Bila kau jadi leader sesuatu projek
dan..
Semua benda da settle?
Mesti kau happy kan?



Tapi..



Apa kau rasa..

Tiba-tiba benda yang da settle tu kena cancel begitu sahaja because of someone yang hipokrit & selfish serta ego?
Itulah apa yang aku tengah rasa sekarang..
(Tinggal nak angkat beg & pergi je kot..)

Nasihat aku : Tolong la jangan cakap belakang2. Aku tak suka. Kalau aku tanya ada masalah, tolong luahkan. Dan jangan suka suki nak putar belitkan cerita seolah-olah aku yang bersalah. Padahal orang lain dah nampak salah kau! Dan lagi, kalau kau sedar kau dah salah, tolong mintak maaf dan dont be too super ego coz orang lain akan lagi menyampah + banyak mengumpat pasal kau. Tolong la. Orang lain free2 dapat dosa kot sebab dok mengumpat pasal kau. Matured la sikit. Kita dah besar. Dah. Aku dah membebel. Terima kasih.

2 komen yang bernas?:

Anonymous said...

aha..sabar dzul cyg..cabaran2

normizarifah said...

sabar kak zu...sabar.ni cabaran..juz look at DR M...(contoh lain boleh...:kata cikgu azman)..dia byk kali jatoh..org ckp mcm2.xper2..nanti nk jd ketua lagi x??i jd pnolng u lg..nk x??hahha