Friday, July 24, 2009

Quarantine ;'(

Doakan aku cepat sembuh yek! :)
Aku kena kuarantin 11 hari.
4 hari kat maktab dan seminggu di rumah.
Ubat pun da lali ngan aku. Tak tido-tido pun bila makan ubat tu. Haha
Dan aku geram dengan orang yang mengecohkan orang yang g hospital tu positive swine flu! Bodoh! Kitorang yang kena ambil darah ni pun tak taw yang kitorang postive or bebas. Tapi doc da cakap kami demam biasa. Kecoh je!
Lagi satu.. Betul ke Melaka ni banyak babi? Dekat Melaka je, setahu aku da 6 kolej tutup sebab swine flu. And 1 of them, maktab aku la tu.
Nak sehaaaat... iskisk. ;'(

Maktab aku famous jap kot. Masuk TV3 & Berita Harian.

Ayat aku tunggang langgang. Kepala aku ting-tong!

2 komen yang bernas?:

~Amira Abd Rani~ said...

cianny..
get well soon okay my dear..(",)

LaLa said...

cpt sembuh!nti boley jmp org 2....lalala~
ak pon kne kuarantin beb!huhu