Monday, May 18, 2009

95% about me.. :)

Aku malas nak study. Jadi, aku jawab kuiz kat FB (buley ke gitu? haha..). So, aku jawab part personaliti diri ni.. (yeah! aku mmg suke jawab soalan gini.. maybe buley untuk muhasabah diri kan? hehe..) So, ape yang aku tengok, kebetulan banyak yang sama dengan aku- about 95% kot.

* Sangat bersopan santun & bertolak ansur.... (sopan santun aku xpasti tp bertolak ansur betol la kot. haha)
* Sangat cermat, teliti & teratur. (no comment!)
* Suka menegur kesilapan orang lain & mengkritik... (agak la.. haha)
* Pendiam tapi pandai bercakap (memang benar! LOL)
* Sikap sangat cool, sangat baik & mudah simpati... (100% betul!)
* Sangat perihatin & terperinci, amanah, setia & jujur. (seriously betul!)
* Kerja yang dilakukan sangat sempurna. (sebab aku ni jenis teliti, hm.. nak kate agak la..)
* Sangat sensitif yang tidak diketahui. (yup! 100%! )
* orang yang banyak berfikir. (tapi rambut aku xberuban pun lagi.. huhu)
* Daya pentaakulan yang baik. (time2 last minute memang ada penaakulan yan baik. huhu)
* Otak bijak & mudah belajar. (alhamdulillah jika itu benar.. :D )
* Suka mencari maklumat. (aah la sangaaat.. haha)
* Kawal diri dari terlalu mengkritik. (betul! sebab aku ni sedar gak diri..)
* Pandai mendorong diri sendiri. (untuk belajar je bercinta? haha)
* Mudah memahami orang lain kerana banyak menyimpan rahsia. (aah.. betul la tu.. hehe)
* Suka sukan, hiburan & melancong. (yes, of course!)
* Kurang menunjukkan perasaannya. (yang ni xberapa nak betul! haha)
* Terluka hatinya sangat lama disimpan. ( ;'( ye... )
* Terlalu memilih pasangan. (siapa kate? haha.. LOL)
* Sukakan benda yang luas. (ye, rumah luas.. kete luas.. )
* Bersistematik. (wakluu.. haha.. file nak MQA pun xberupdate lagi.. haha)

1 komen yang bernas?:

hannaani said...

craps!go study la cikgu