Thursday, December 25, 2008

semalam punye semalam..

'Mimin,Tuck dan Ninnin juga.. Wonder Pets datang membantu...' (bunyi alarm kedengaran.. okay, saya set lagu Wonder Pets.. hehe ;D)

damn! macam mane la boleh banguun lambat nii! adoyaii.. janji dengan Ziza 1030am.. sekarang?! pukul 10am?! mak ai... xsempat ni!
saya dengan terkocoh-kocohnya pun pergi la mandi. Pastu msg Ziza.. huhu.. memaklumkan keterlambatan ku.. da la saya tak suke orang tunggu saya.. guilty gile time tu.. tp, since die kate ok.. saya pun try to be cool la.. :)

sampai2 je kat Sogo, saya withdrawal la dulu.. ceh.. kunun dalam hati pasang niat nak temankan Ziza shopping je.. tahan napsu time tu xmo shopping! haha.. tapi, bile tengok je baju murah2.. adey.. lemah semangat.. pilih punye pilih, saya da angkut 4helai! duuh! tapi, hati memujuk untuk tahun ni je.. next year try to jimat2 sket.. muehehe.. azam baru la kunun.. ;p

after pergi Sogo, kami lepak Time Square pulak.. haha.. sebabnye? first; nak cari beg & kasut budak tu.. second; sebab kami nak berlensa dengan pokok krismas yang gabak tu.. haha.. (kami memang gile dengan lensa!) suke2! macam2 action kitorang buat.. muehehe.. :D

da penat jenjalan, kami pun baliik.. sampai je umah, lepas mandi sume.. saya terus landing atas katil.. tak sampai 5saat, saya da terpejam da.. dengan YM terbukak, lappie terbukak.. ish3.. naseb baik my sis, Ieka kejut.. kalau tak, tak semayang Isyak la aku.. haha :)

okay, till then..

here's some pictures buat tatapan.. muehehe.. ;D


4 komen yang bernas?:

Adorable A :) said...

babe, mane gmbr jelir lidaaaah! hahaha. ko mmg xley tahan napsu shpg laaa! da2 xyah psg azam :p hehehe. waaa dat day mmg gileee ok? bape byk aku kaut. ish ish ish

ME said...

haha..
nk gmbar jelir lidah ke?
nti2 la ak bubuh..
muehehe :D

Anonymous said...

jelous dowh!korg bole lepak2 lg.hah uia punye cuti memang smpah!slalu x sme ngn u laen

ME said...

haha.. nak wat cane nani..
huhu.. UIA..
kui3..
xpe2..
if kte cuti sm2 kte p hang out together ea?
sn sni dgn lensa! yihaa! ;p