Wednesday, December 24, 2008

saya.saya.sayaa!~

.saya.


.nur zuliana izyan binti zolkalple.

  1. am a very sensitive person.. yup! very sensitive.. even orang ckp, "tapi ko ni happy-go-lucky je..". ape, orang yang happy-go-lucky tak boleh sensitip ke?
  2. since saya ni sensitive, saya ni mudaj mengalirkan air mata atau bahasa simple die cepat nangis.. haha.. bese la.. orang cepat touching kan.. ;p
  3. am a freak of cupcakes!!! sebab mereka sangat chumel! waaa~ bile boleh bukak kedai sendiri ni?!!
  4. I really do editing pictures.. since bile pun tak tawu.. & I always do loiter away my time semata-mata hanya untuk editing sahaja! :S
  5. saya pantang berjumpa dengan lensa! mesti ada je gaya nak dibuat! ayoyo~
  6. orang buat baik, saya balas baik.. orang buat jahat, saya balas jahat! haha! revenge! *evil laugh*
  7. I hate waiting & being waited!
  8. saya pemalaas~ lalala~ ada masalah ke? ;p
  9. sometimes am a moody person! so, watch out! huhu..
  10. I prefer to see a movie or play bowling rather than shopping~ lalala.. saya cuba untuk mengontrol duit saya.. heee :)
  11. saya agak romantik kot.. haha.. (gelak laa..)
  12. saya suke break the rules! sebab saya tak suke menjadi seorang yang terlaluuu skema! (kecik2 punya rules pun xpe la.. asal kn saya langgar juge.. haha ;D )
  13. saya pandai buat aiirr.. budak2 compartment saya yang cakap.. lalala~ (gelak la lagii..)
  14. saya cepat suke orang, tapi susah nak falling in .. wahahaha~ ;p (seriously..)
  15. dont judge a book by its cover! saya bukan sombong okay.. orang je yang tak tawu saya ni mcm mane.. actually, am a easy-going person!
  16. saya boleh menghadap internet 24/7.. pelik kan? tak tawu la ape yang saya buat.. haha.. (baru sedar mase my cuzzie, sis Atiq yang cakap)
  17. am a hot-tempered person too! jgn tak caye..
  18. until now, saya masih tak percaya that am going to be a TEACHER!
  19. saya suke duiiit! okay, sape xsuke kan.. haha..
  20. oh ya! people used to call me dzuly, dzul, liyana, jue & izyan! haha.. banyak bukan? :)
  21. saya tak rabun, & saya juga tidak ada silau.. alhamdulillah.. tapi ramai orang tak percaya sebab saya suke menghadap lappie saya ini.. kuasa Allah, tak payah nak pelik2.. :D
  22. saya tak suke cicaak!! xsuke! xsuke! xsuke!! yeyek! :S
hm, tu je kot takat ni.. if ade, saya update..
got to go!~

bubye!

0 komen yang bernas?: