Saturday, December 13, 2008

get well soon dear!

haisy.. *sighing*
saya merenung skrin lappie ni.. sambil bermonolog dengan diri sendiri.. "apekah yang harusku luahkan dalam 'kopitiamku' nih?"

and at last.. saya tetbe teringat akan seseorang.. seseorang yang telah mencuri hati saya.. mencuri hati untuk menjadi seorang kawan..

erghh! to be frank, saya amat merinduinya! saya rindu akan senyumannya. saya rindu akan pandangannya. saya rindu akan telatahnya!

tetapi, die telah pergi.. tetapi, bukan pergi untuk selamanya ye.. pergi untuk sementara sahaja.. :)

around Mac 2008, die telah disahkan menghidap satu penyakit yang serius!


saya: shaz, ape doc ckp shaz?ko skt ape?

shaz: dzul, ak malu nk bgtaw ko..

saya: bgtaw jela, jgn la malu2 ngan ak.. kte kn kawan..

shaz: doc ckp... ak kne KANSER TULANG dzul.. ak sedih sgt.. malunye ak... nape la ak yg kne?

saya: (terkejut! tp stil cool) shaz, ko jgn la ckp cmtu..ko mst ingat, ko ni manusia terpilih.. tuhan pilih ko sbb tuhan tawu ko kuat.. DIA tawu, ko tabah! jgn sdey2 ye..



okay, saya lupe nk bgtaw nama die.. insan tersebut bernama SHAZANA BINTI SUKRI.. she's my coursemate actually..
and dekat sini, saya nk bgtaw die yang sebenarnye saya & kawan2 mmg slalu ingat kt die.


Shaz, ko tahan ea.. jgn la slalu give up.. if ko salu give up, ko lg rasa sakit tu.. then, jgn la salu merungut taw pasal chemo tu.. bnd tu nk bg ko baik sket.. wp ktorg taw mmg bnd tu skt sgt! ko balikla cepaat.. kitorang tunggu ko kt maktab nih.. cepat sehat ye shaz! kitorg mmg sayaaang kt ko!!! :)

and dis song ak dedicate special untuk kamu SHAZANA.. :)

*pls press play ya!




0 komen yang bernas?: