Thursday, December 18, 2008

bosan?

1) bekas kekasih saya adalah
seorang lelaki la.. saya bukan songsang maaa...

2) saya sedang mendengar bunyi
keyboard lappie yg saya sedang tekan2..haha

3) mungkin saya patut
bace komik.. ape kes?haha

4) saya suka belajar
mase exam jek... miahaha :D

5) sahabat baik saya
adalah seorang yg memahami, caring, suke mencarot ble bengang dgn someone & bla3.. hahaha ;p

6) saya tak paham
knape saya psg lagu bella luna ni byk kali smpai saya nk naik muntah je rs..

7) saya kehilangan
bmw saya.. sape curik ni? hahaha ;p

8) ramai yg berkata
saya ni baik, chumel, penyanyang, responsible person, and bla3.... (gelaak laa...)

9) makna nama saya ialah
awak rase?

10) cinta tu adalah....
cinta dlm bahasa melayu.. love dlm bahasa inggeris.. (hape2 pny tag daa.. haha)

11) di suatu tempat
aman & sunyi....... (sambung la sndri. mls nk pk)

12) saya akan cuba
jawab tag ni smpai abis.. adey..

13) makna SELAMANYA ialah
forever.. tawu?

14) henpon saya...
wane hitam, ad skrin untuk baca msg, ad keypad nk tekan msg.. puas ati?

15) saya paling meluat
bila kena jawab tag panjang2 macam ni. terasa sangat sengal..

16) bila saya bangun dr tidur
saya bukak mate..

17) party adalah
bersuka ria! & mak nyah mmg suke bnd2 ni.. lagi2 kalau ada party bo***.. hahaha ;p

18) haiwan yg paling cute
haha... hamster dlm cte bolt tu..

19) peringkat umo yg paling menyeronokkn
25. sbb time tu saya nk kawen! ;p

20) hari ini saya rasa sgt tension sbb
ade budak penyebok yg menyebok tnya saya mcm2..whatthe??$%!

21) mlm ini saya akan cuba
abiskan komik yg saya blum abis bace..

22) saya btl2 inginkan
bmw saya baaliiik! ;p

23) bila tgk muka kt cermin pg td
saya terkejut.. xsgka betapa chumelnye saya ni.. haha.. celaka kn?

24) shopping kompleks adalah
pusat membeli belah la.. xkn skolah kot.. adeyy.. soklan ni pn..

25) makanan segera biasanya
buat pale otak manusia juga segera rosak..

26) ayat2 terakhir kata pd org...
sape la yg buduh wat tag mcm ni.. isy3..

27) nk pnjgkn tag ni?
- azizah yg sedang menunggu untuk di tag..
- nani yg sdey semcm.. so, saya nk epykn die ngn tag yg buduh ni.. haha..

korg, jawab la tag yg haram ni... hahaha ;p

5 komen yang bernas?:

Anonymous said...

wei jwapn sume xley blah!plg nonsense no 7 haha.hbt ah.kcik2 dh de bmw haha.ade sbb wei npe sdey :)

Adorable A :) said...

weh mcm xbape nk simple je.
pendek yela kot. huhu
sbb ade soklan yg aku xtaw nk jwb ape :p
miahahaha

Adorable A :) said...

weh jap.
adakah no 5 tu aku???
shit. part mncarot tu xley blah
ooops :p

ME said...

~nani: ad la nani.. btol la bmw ak hilang.. muahahaha ;p
eip...sbb pe wei? cpt post.. hehe.. kte share meh..

~ziza: haha.. simple la tu... nk cr plg simple xde ;p
tibai je jwb pape.. haha :)))

ME said...

~ ziza: haha.. mst la kamuu syg~ sp lagi.. kn td kte br mencarot2.. hahaha ;p