Thursday, August 27, 2009

percaya

saya suka awak.

tapi...


kenapa saya tak boleh percaya awak langsung?!
saya pun tak tahu.
apa je yang awak cakap, saya iyekan aje.
padahal, dalam hati saya tak percaya pun awak cakap apa.
mungkin ni penyakit saya.
orang cakap. 'baguslah. ko tak caya kat laki sangat'
tapi, saya tak percaya kat awak langsung! ;'(
bukan sangat!
yes, i need help!


ada orang cakap kat saya.
'korang ni masih dalam proses kenal diri masing-masing. lama2 ok la.'
okay. saya terima.
tapi, ada tak benda lain yang boleh saya senang hati sikit?

*saya jujur ni*

5 komen yang bernas?:

cadbury_nomye said...

tell u wut...
dlm p`hbgn mmg perlukan kepercayaan....mmg betol member u ckp..maybe u all need time...tp kne pk gak..kalu dh apa yg dia ckp u langsung xpercaya..cam ner..maybe u have to giv him some space to be in ur heart..hehehe..

dzuly.izyan said...

haha.. pndai ckp npk. kui3.. hm, iA. i'll b more optimistic. but, die mmg da ad dlm ati i. cewaaah. myb we both kne face to face n dscuss bnd ni. hm...

dzuly.izyan said...

thx nomi btw :)

daylachan said...

ati ko ni cpt sgt berubah2...
kjap hepi gle..kjap angau,.,.
ni plak!adoila...

mmg korg xbley kapel lg..take tym hoh;)

dzuly.izyan said...

kami pn bkn kapel lagi.
del, ak mmg anagu kot sume2 tu. tp ak xcaya die ni mmg btol weh. dr dlu kot. ak je xbtaw ko.