Sunday, June 21, 2009

budak-budak zaman sekarang..

Dulu..
Masa kita jadi budak kecik,
nak type karangan dalam word pun tak reti kan?
Apatah lagi nak main internet kan?

Tapi kini..
Masa kita da jadi remaja,
Budak kecik pun dah pandai main internet kan?
Siap ada acc myspace lagi.
Hebat!

Koman-koman kita mesti ada friendster. (okay, now facebook)
Tapi, dorang tak main friendster dah.
Up terus pergi ke myspace yang kurang bertamadun tu.
Hehek ;)

Kenapa aku cakap myspace sebegitu?
Sorry kepada sesiapa yang menggilai myspace.. (ada lagi ke?haha)
Sebab.. aku pun pernah ada myspace.
Bila sehari je tak bukak, maka segala tong yang ada dalam acc ko, akan jadi penuh.
Tak kesah la. Inbox ke. Friend request ke.
Memang dasyat.
Oh ya! Aku bukan nak kata aku ni hot dalam myspace. Haha. LOL. ;p


*aku jumpa myspace 2 orang anak buah aku. adik aku yang kecik. dan mereka masih lagi bersekolah rendah ye. haha. budak-budak zaman sekarang ni.. ;)))

0 komen yang bernas?: