Saturday, May 2, 2009

lapar la pulak

It's has been awhile. Aku malas nak update kot blog ni. Takde inspire yang nak membuatkan aku nak update blog ni. Haha. Sedey tak? (Sebab dia da takde almost 2months).
Okay, aku malas nak cite panjang-panjang. Dell tagged me. So, nah. Aku jawab..


Aku kempunan!

1. Sushi : da lama aku ngidam ni. tapi malas je nak cari. haha
2. jeruk mangga: bley nak kata addict jugak since rumet aku asyik dok buat benda ni.
3. cendol : adoii.. seriously memang dahagakan cendol.
4. tomyam : aku hanya kempunan tomyam yang ummph! haha. takat rasa air masak wat bende.
5. kacang botoh cecah sambal belacan : adoyaiii.. masyuk gila. dapat ratah benda ni pun jadilah. huu~
6. kepok leko : nak ini! ada orang kata aku kena kawen ngan mamat ganu sebab suka ngan benda ni. aish..nak makan bley je p sana. kan3?
7. cookies : aku nak wat cookies. tapi malas. haha.
8. choc cake : nak makan dengan si dia. auuww! haha..
9. mee ruski : kelazatan tomyam diee.. perhh! haha
10. float a&w : masa aku kempunan float ni, aku p beli vanilla coke+aiskrim. tapi tetap tak dapat nak tandingi float a&w nih.. hoho..


Sape aku nak tagg?
Sape tengah ngidam sesuatu, buat laa.. haha :)


** happy birthday to u! bukan arini. tapi semalam. hehehe. :)

2 komen yang bernas?:

LaLa said...

apsal ko xltk kek cair 2 jew?
haha br nmpk sadis...uhuh~

ME said...

haha.. ingat nk letak. nti jd kenangan pahit lak. xpyh la kot.. miahaha ;D