Tuesday, April 14, 2009

sebab aku rajin =


Name:
NUR ZULIANA IZYAN BINTI ZOLKALPLE
(ramai cakap nama aku nice. so, sape yang bace ni pun kena cakap!haha)

Single or Taken:
married. haha. tak tawu ke aku da kawen? (bla laa dzuly...)

Sex:
saya seorang perempuan normal. saya bukan nyah. saya juga bukan penkid. dan saya juga bukan seorang lelaki. get it? (kalau tak paham gak, aku tak tawu la kan. Disleksia hape? )

Birthday:
Tanggal 16 September 1988, saya keluar dari rahim ibu saya. :)

Sign:
nak watpe sign? ade kontrak eyh? suke2!

Siblings:
semestinya anak yang baik & bertanggungjawab = 1 :p

Hair colour:
sama macam dia. sebab kitorg beli share duit. haha. kn beb?

Eye colour:
hijau! hebat kan? haha

Height:
aku normal. kot? haha. tapi yang pasti aku lagi tinggi dari dia. haha.. (sory beb)

Relationship
Are you straight/bisexual/gay?
kan aku da ckp kat atas td. aku perempuan normal. means, aku suka lelaki la. haha

Who are your best friends?
kawan-kawan aku la. takkan kawan-kawan ko kot. ;p

You have boyfriend/girlfriend?
boyfriend? uh, aku kan ad suami. bhahaha.. xpayah boyfriend ni de. (okay, aku tipu kan...)

What is your longest relationship?
aku bersama..... mak aku, bapak aku, adik-adik aku, sepupu sepapat aku, kawan-kawan aku, hape lagi.. haha..

Fashionstuff
Where is your favorite place to shop for clothes?
kedai baju la. takkan la kedai beskal kot. adoyaii...

Any tatoo or piercings?
tatoo? aku Islam. piercings? dua-dua belah telinga aku. ngehehehe :)

What is your most comfortable outfit?
hm... hm... yang pasti bukanlah tiub. haha

What do you usually wear?
baju kurung. aku baik. haha (aku orang kampung...) ;p

Specifics
Do you do drugs?
ish3.. seorang guru tidak dibenarkan mengambil apa-apa dadah kecuali ubatan yang dibenarkan doktor.

What kind shampoo do you use?
Rejoice sudey.. haha

What are you most scared of?
Allah, mati (seriously..)

What are you listening to right now?
amelin jerit "Aten, ko bila nak p koop. ada pau!" (perut aku tetbe lapa)

Who is the last person that you called?
jap eyh. nak recall. haaa... abg Bank Islam. ngehehe

Who is the last person that called you?
sape tah. lupo. malas nk check call register tu.

Where do you want to get married?
london :)
haha. aku kan da kawen.aiyoo. takmo kawen lagi la ;p
okay, ni serius punya. aku nak kawen kat Tanah Melayu ni je. Senang orang lain nak datang. If London, sure2 aku kene sponsor tiket flight dorang. Aku ni kedekuut. hahah ;p

Favorites Colours
putih dan merah. sama dengan? haha

Foods
aku makan apa yang halal dimakan. sebab hidup untuk makan. eyh x! makan untuk hidup. kan?

Movies
romantis! haha. jiwang aku ni. ;p

Animal
aku tak suka reptile! yaxxxx!

Have You Ever Given anyone a bath?
semestinya la anak aku. hahaha. anak sedara. anak kucing (tipu ni)

Smoked?
berani la nak smoke depan aku. haha

Bungee jumped?
if ada tilam yang tebal kat bawah tu, maybe! haha

Cried when someone died?
ada jugak ;'(

Lied:
nak nipu buley. jangan lebey2 da la. bila saat2 diperlukan. haha. contoh cam lau nak ponteng kuliah. ooops!

Fallen for your best friends?
Astaga

Rejected someone?
ada sebab kenapa kita reject someone tu kan?

Used someone?
aku baik ok. haha

Done something you regret?
ko nak korek rasie aku eyh?

Current Clothes
memang sah ko ni penyebok!

Music
xpe, ni aku jawab. kesian. aku suka dengar country songs. esp shayne's. perghhh! mantop beb suara dia.

Last Person You Texted:
junior yang tanya aku pasal meeting malam ni.

You cuddled with:
bantal aku. hehe

You kissed:
suami aku. parents aku. anak-anak aku. (aku memang suka merepek)

Person i'll tag next:
sape nak, hamek la. aku bagi.. :)

0 komen yang bernas?: