Sunday, March 15, 2009

ADA AKU KESAH?

Ko tak suka aku?
Tak mengapa..
Aku tak kesah..
Sebab, mesti ada orang tak suka ko jugak kan?
Manusia.. Memang begitu. Tak boleh tengok orang lain bahagia.

Ko nak ngumpat aku?
Tak mengapa..
Aku tak kesah..
Sebab?
Mesti ada orang ngumpat pasal ko jugak kan?
Manusia.. Memang suka mengumpat pun.

Ko menyampah dengan aku?
Tak mengapa..
Aku tak kesah jugak..
Sebab, mesti orang lain pun menyampah tengok ko jugak kan?
Manusia.. Sikap apa yang kita buat pun, memang tetap tak disukai.

Hm, manusia.. Manusia.. Lumrah hidup. Nak kata semua orang suka kita? Naaaah~! Payahnya nak cari. Biarlah.. Ko tak suka aku, aku tak kesah pun.. Janji hidup aku bahagia. Janji ko jangan campur urusan aku. Itu sudah cukup. Just keep smiling! Senyum seindah suria! :)

2 komen yang bernas?:

dAkBaiK said...

haha..that what we call 'dunia' :)
hehe :) yup keep smiling :)

dzuly.izyan said...

yeah! thats we called DUNIA. penuh cobaan. penuh dogaan.
:D