Thursday, January 1, 2009

kesukaanku!


HAGEMARU!

semenjak dua menjak cuti ni, tak tahu kenapa saya suka melayan
cerita kartun ni yang nak kata celaka pun ade la jugak.. lol ;p
kalau bukak astro ceria je,
mesti saya cari cerita ni dulu!
tak pun ninja boy!
haha.. kalau tak ade, jangan harap la nak bukak channel 611 tu..
oh, pasal cerita ni..
even dia macam biul2 sikit,
tapi, si Hagemaru ni memang buat saya ketawa..
sama la dengan parents dia tu..
2x5!
and, part paling best yang saya suka tengok dalam cerita ni,
10 perkara pelik terbaik minggu ini!
memang best!
rasa macam nak baling2 je si Hagemaru ni..
geram! sebab lawak memang bodoh2 belaka..
;p


*kebusanan duduk rumah menyebabkan saya dah terlayan cerita ini.. huhu.. ;p

6 komen yang bernas?:

LaLa said...

weh adek ak pn ske tgk cte ni..last2 ak pn terikut gk
muakaka

ME said...

wahaha.. i tought ak je yg suke.. ko pn ke?
muahaha~ ;D
cerita bes! kui3.. ;p

Anonymous said...

haha ni ke hagemaru.cartoon tah pape yg menjadi sanjunagn kanak2 sdunie smpai nk tuka channel pon xbole!hergh

ME said...

haha.. menjadi snjungan kanak2?
adekaaah?
haha.. xtawu la plak ak..
tp cte ni syesly mmg celaka..
hehe..
(sory for the word 'celaka' again)
:S

Anonymous said...

kanak2 kat umah ku!saket hti je tp memang lawak tahap ayam ah.cmtu pon de pmnt heh

ME said...

hehe.. tu la psl.. ak pn xsgka ak da jd 1 of hagemaru's fan.. muahaha ;p