Monday, January 5, 2009

kenapa?

" another 4 years! yeay! ;D "



Ayoyoyo!~ Bila saya buat shoutout macam ni saja, semua tanya pasal kahwin?
Kenapa? Kanapa tanya pasal kahwin?
Kenapa tak tanya
'apa lagi 4taun tu? ko nak abis blaja ke?'
or
'ko nak jadi cikgu lagi 4taun eyh?'
Muka saya ni, muka kahwin awal ke?
Lol ;p
Kalau ya pun, amiiin je la kan.. Hehe.. :)

Saya create shoutout macam tu, sebab
lagi 4 tahun saya nak habis belajar!
lagi 4 tahun saya nak meninggalkan maktab saya!
dan
lagi 4 tahun saya berpisah dengan ahli-ahli Kak Ros.. (okay, itu tidak 'yeay!'.. semestinya itu sangat sedih)

Yup! 4 tahun! I can't wait for it! Haha.. ;D

2 komen yang bernas?:

goooooood girl said...

i like your blog......

dzuly.izyan said...

thanks gud girl! :)