Monday, December 15, 2008

nah! saya da jawab.. haha

35 little secrets
Be honest no matter what!

(if tipu sket xley ke?haha..joking!)



1. Who was your last text from?
dell..

2. Where was your default pic taken?
atas batu.. haha.. PCB


3. Are you a happy
person?
sometimes kot.. sbb kadang2 i'm serious ;p

4. Your relat
ionship status?
Sbok je nk taw.. haha.. still single & waiting 4 my prince charming to come & rescue me from a huge monster! haha


5. Have you ever lost a close
friend?
Yup. ;'(

6. What is your curre
nt mood?
happy! yeay! :)))

7. What'
s your favorite colour?
this colour!

8. If you could
go back in time and change something, would you?
pkai mesin doraemon bley kn? haha..

9. Have a crazy
side?
absolutely yup! haha..

10. Ever had a near death
experience?
alhamdulillah xde..

11. Who Did You Last Hug?
sape ea? *thinking*

12. Are you mad at anyon
e right now?
nope

13. What kind of guy do you hate the most?
dishonest, hypocrite, kuat merajuk!, annoyed guy!


14. What's stopping you from going for the person you like?
saya seorang yg pemaluu... ;p

15. When is the last time you cried?
xingaat..

16. Who would you do anything for?
ble saya suke, ble saya sayang org tu.. saya sanggup buat ape je!

17. Are you happy with your life?
Yup! alhamdulillah..

18. Whats your favorite number?
9! hehe

19. Is there someone that you will never stop loving?
mesti la...

20. Is it attractive to you when a guy/girl smokes?
saya xsuke bau asap.. jadi? huhu..

21. Do you get scared easily?
ble tgk cte hantu! haha..

22. Do you speak any other language?
arab, mandarin, minang, jawa.. ;p

23. Do you have any pets?
nope!

24. Describe your life in one word?
complicated.. hmm

25. Have you ever kissed in the rain?
astaghfirullah-al-aziim.. ;p

26. What are you thinking of right now?
ble nk abis jwb ni? haha

27. What should you be doing right now?
lipat baju.. haha

28.Who are you thinking of right now?
si dia.. ;p ada ke?

29. What song are you listening to?
bella luna by jason mraz!

30. Who was the last person you told I love you to?
rasie2.. haha

31. Who was the last person who you yelled at?
danial..

32. Do you act differently around the person you like?
haha.. kn saya ckp saya ni pemalu.. so, mesti laa ;p

33.What is your natural hair colour?
Blonde! haha.. of course hitam.. melayu kn.. ;p

34.Who was the last person to make you smile?​
my mummy!

35. Who am i tagging next?
1.nani
2.dan
3.anyone
4.yang
5.nk
6.jawab.....

2 komen yang bernas?:

hannaani said...

which nani? ;)

dzuly.izyan said...

of course la ko..
haha..
ko da jwb pn kn? ;p